شـب عروسـي بـه نظر بسياري از افراد موضوعي است كه صحبت كردن در مورد آن ممنوع مي باشد؛

سايت همسريابي شيدايي - 200 هزار نفر آماده ازدواج دائم و موقت

شـب عروسـي بـه نظر بسياري از افراد موضوعي است كه صحبت كردن در مورد آن ممنوع مي باشد؛

۷۹ بازديد

به ويژه براي ما آسياييها، اما به هـر حـال مسئـله اي اسـت كه بسياري از زوج هـاي تـازه ازدواج كرده، دير يا زود با آن بـرخـورد كـرده و لذتش را خواهند بـرد. به جـاي اينـكه ايـن مـوضوع را پنهان نگه داريم، بهتر است مطلب را باز كرده و در مـورد آن بـحث كنيم…

 

مـانند تعداد بسيار زيادي از عروس و دامادهاي ديگر ممكن است شما هم در اين فـكر بـاشيـد كه چـگونه بايد به شب عروسي خود نزديك شويد؛ در اين شرايـط هـزاران پرسش بي پاسخ به ذهن شما خطور مي كند: آيا همه ي زوج ها شب عروسي با هم ارتباط جنسي برقرار مي كنند؟ كسانيكه براي نخستين بار است كه يك چنين تجربه اي را كسب مي كنند، چگونه مي توانند با هيجان وارده روبرو شده و آنرا به درستي كنترل نمايند؟ و هزاران پرسش ديگر. همچنين ممكن است برخي از افراد تصور كنند كه آيا بايد حتماً رابطه جنسي همان شب انجام پذيرد؟ آيا پس از اتمام كار طرفين احساس شرمندگي و دست پاچگي خواهند كرد؟ اينها سوال هاي رايجي هستند كه در ذهن بسياري از افراد ايجاد مي شود و اگر شما هم در ذهنتان يك چنين سوالاتي را داريد، مطمئن باشيد كه تنها نيستيد. 

چگونگي اين امر كه شما و نامزدتان چگونه مقدمات شب عروسي را فراهم مي آوريد

تا حدود زيادي بستگي به اين امر دارد كه آيا پيش از ازدواج از نظر جنسي فعال بوده ايد يا خير (ازدواجهاي پيشين). به هر حال با توجه به خستگي ها و استرس هايي كه شب عروسي بر روي هر دو طرف وارد مي شود، اين امكان وجود دارد كه زن و شوهر در بهترين شرايط جسماني نباشند و نتواند بهترين رابطه جنسي خود را تجربه كنند؛ شما زمانيكه براي شب عروسي خود برنامه ريزي مي كنيد بايد حتماً اين امر در ذهن داشته باشيد. 

از سوي ديگر اگر شما و نامزدتان تا قبل از ازدواج هيچ گونه رابطه جنسي نداشته باشيد و يكي يا هر دو طرف باكره باشيد، احتمال دارد احساس استرس، اضطراب، و ترس به شما دست دهد. البته همه اين احساسات كاملاً قابل درك هستند، اما هيچ دليلي براي بروز يك چنين احساساتي وجود ندارد. نكاتي كه در اين مقاله به آنها اشاره مي كنيم را دنبال كنيد و مطمئن باشيد كه با قدري تفاهم و درك متقابل شب فراموش نشدني عروسي خواهيد داشت، حتي اگر به رابطه جنسي هم ختم نشود. 

انتظارات غير واقعي نداشته باشيد 

زمانيكه زندگي مشترك خود را شروع مي كنيد، بايد همچنيان توجه داشته باشيد كه شب عروسي شما نمي تواند رمانتيك ترين لحظه اي باشد كه در تمام طول عمر خود تجربه كرده ايد. حقيقت اينجاست كه شب هاي عروسي رمانتيك، فقط متعلق به پرده هاي سينما هستند. واقعيت اينجاست كه هم عروس و هم داماد به دليل فشار كاري و استرس موجود خسته تر از شب هاي قبل هستند، و اين امر آنها را در بهترين شرايط براي معاشقه قرار نمي دهد. 

تجربه شخصي شما هر چه كه باشد، هيچ گاه نبايد استراتژيتان اين باشد كه انتظار زيادي از شب عروسي داشته باشيد. فشار بيخودي روي خودتان وارد نكنيد چراكه اين امر شما را مضطرب و عصبي مي كند و سبب مي شود كه اجازه ندهد شما آن لذتي را كه لازم است از شب عروسي خود ببريد. هيچ گونه بايد و نبايدي در مورد اتفاقاتي كه ممكن است در آن شب روي دهد، وجود ندارد. فقط آرام و ريلكس باشيد، با هم حرف بزنيد، صميمي شويد و انتظارات خود را پايين بياوريد. 

اگر بتوانيد يكديگر را آرام كنيد و با هم صميمي باشيد، يك تجربه جنسي عالي را يا همان شب يا در شب هاي آتي تجربه خواهيد كرد. از سوي ديگر حتي اگر شب اول رابطه جنسيبرقرار شد اما لذتي را كه در نظر داشتيد نبرديد، بقيه عمر وقت داريد كه تكنيك هايتان را عوض كنيد. در حال حاضر فقط بايد روي اين مطلب تمركز كنيد كه از بودن با هم لذت ببريد. 

برنامه ريزي كرده و خود را آماده كنيد 

بسياري از زوج ها هستند كه مدت هاي طولاني مي نشينند و در مورد جزئي ترين مسائل عروسي با هم صحبت كرده و تك تك امور را برنامه ريزي مي كنند، اما هيچ گونه حرفي در مورد شب عروسي با هم نمي زنند. بايد قدري از توجه خود را كه با وسواس تمام نثار امور نه چندان باارزش ميكنيد، صرف آماده شدن براي شب عروسي كنيد. هر چقدر بيشتر زمان داشته باشيد، كمتر ناشيانه عمل ميكنيد و لذت بيشتري مي بريد. 

بهترين كار اين است كه زماني را بگذاريد و با هم در مورد اين مطلب صحبت كنيد، انتظاراتتان را با هم در ميان بگذاريد و به هم بگوييد كه از چه چيزي لذت بيشتري خواهيد برد. سعي كنيد همديگر را بيشتر بشناسيد، به تمايلات يكديگر احترام بگذاريد، و مرز و محدوده را نيز رعايت كنيد. حتي مي توانيد از همسر خود دعوت كنيد تا با هم اين مقاله را بخوانيد تا راه گفتگوهاي بيشتر در اين زمنيه براي شما باز شود. اگر پيش از اينكه در مرحله انجام قرار بگيريد، در مورد آن مسائل با هم صحبت كنيد، هر دو نفر احساس آرامش بيشتري پيدا خواهيد كرد. 

سعي كنيد كه پيش از آغاز زندگي مشترك به باشگاه ورزشي برويد، برنامه هاي تناسب اندام را از سر بگيريد، و اندام خود در يك وضعيت مناسب قرار دهيد. اگر زيبا به نظر برسيد، نه تنها همسرتان هم متعاقباً پاسخ مناسبي به شما خواهد داد، خودتان هم احساس بهتري پيدا خواهيد كرد. 

همچنين بايد توجه داشته باشيد كه شب هاي ديگر با هر لباسي كه مي خوابيد شب عروسي نبايد اين كار را بكنيد و نه بايد با شلوار جين بخوابيد نه پيجامه. يك دست لباس خواب مخصوص براي اين شب تهيه كنيد، به طوري كه به شما بيايد، و چهره تان از هر زمان ديگر زيباتر كند. البته ما نمي گوييم چيزي بپوشيد كه در آن راحت نباشيد بلكه بايد چيزي را انتخاب كنيد كه در آن راحت بوده و در عين حال به شما بيايد و جذابتان كند. 

پيش از اينكه خرج و مخارج عروسي سر به فلك بزند، بنشينيد و اين مورد را هم در ليست خريد هاي خود بگنجانيد كه از همه چيز مهمتر هستند.

از جمله وسايلي كه بايد در چمدان خود بگنجانيد به شرح زير مي باشند: 

۱- لباس زير زيبا و جذاب 

۲- آهنگ هاي عاشقانه كه به شما آرامش مي دهند 

۳- تهيه آب نبات هاي طعم دار و شمع هاي خوشبو كه فضا را عاشقانه تر كنند 

۴- وان آب گرم. (هتل ها از ارائه اين خدمات به شما خيلي خوشحال خواهند شد) 

۵- عطرهاي خوشبو و كرم هاي ماساژ 

۶- قرص هاي كنترل بارداردي (مگر اينكه بخواهيد از همان شب اول خانواده خود را گسترش دهيد) 

ريلكس باشيد و فشار را از خود دور كنيد 

در ابتدا بايد فشار را از روي خود دور كنيد. هر دوي شما روز سختي را پشت سر گذاشته ايد و بايد از اين به بعد عادت كنيد كه شب ها هم در كنار هستيد و ميخواهيد از اين پس در كنار يكديگر زندگي كنيد. 

لباس هاي عروسي را از تن خود در بياوريد و لباسي بپوشيد كه در آن راحت هستيد. مي توانيد پلاكارت لطفاً مزاحم نشويد را نيز بر روي درب اتاق خود نصب كنيد تا كسي مزاحمتان نشود. درب اتاق را قفل كنيد و بنشينيد در كمال آرامش در مورد روزي كه گذشت با هم صحبت كنيد. نكات جالبي كه اتفاق افتاده را با هم در ميان بگذاريد و بگوييد كه چه چيزي بيش از پيش در ذهنتان باقي خواهد ماند. همچنين مي توانيد يك هديه كوچك شب عروسي تهيه كنيد و به يكديگر بدهيد. اگر هم قرار است كه صبح به پرواز برسيد به يكي از بستگانتان بسپاريد تا صبح شما را بيدار كند. 

زماني كه فشار و استرس روزانه از شما دور شد، مي توانيد صحنه را قدري صميمانه تر و نزديك تر كنيد. مي توانيد از جكوزي يا وان استفاده كنيد. اين كار آرامش بيشتري به هردوي شما مي دهد. بعد هم يكديگر را ماساژ دهيد تا هم آرامش بيشتري پيدا كنيد و هم ارتباط بهتري با هم برقرا كنيد و هم تحريك شويد. 

حرف و حرف و حرف بزنيد 

با هم حرف بزنيد. موسيقي، لباس زير جذاب، و شمع مي توانند خيلي كمك كنند، اما هيچ چيز نمي تواند به اندازه صحبت كردن شما دو نفر را تحريك كند. حتي بوسيدن هم پس از حرف زدن به وقوع مي پيوندد. افرادي كه فوراً وارد تخت خواب مي شوند و اينگونه به گرماي لحظه پاسخ مي دهند كمتر به آن صميميتي مي رسند كه پس از حرف زدن و مطلع كردن يكديگر از تمايلاتشان پديد مي آيد. 

زمانيكه نوبت به صحبت كردن در مورد صميميت جنسي مي رسد، ناشي گري يكي از بزرگترين شكاف هايي است كه زوجين را از يكديگر جدا مي كند؛ اگر شما دو نفر تا كنون ننشسته ايد و حرف بزنيد الآن موقع انجام اين كار است. هيچ كس نمي تواند به شما ياد بدهد كه چگونه بايد با هم رابطه جنسي برقرار كنيد و يا چگونه با هم صميمي تر شويد چرا كه اين امر مانند اثر انگشت در مورد هر فردي متفاوت است. يك گفتگوي كوتاه در اين مورد مي تواند خيلي از موانع و مشكلات را از سر راه بردارد. 

در مورد تمايلات و خواست هاي خود با يكديگر صحبت كنيد. اين امر كه شما در مورد رساندن يكديگر به اوج لذت احساس مسئوليت مي كنيد، مي تواند باز هم شما دو نفر را بيش از پيش به يكديگر نزديك كند، و اگر بتوانيد در مورد “چگونه” و “كدام قسمت” هم با هم حرف بزنيد، اين امر مي تواند لذت جنسي شما دو نفر را بيشتر كند. 

بسياري از آقايوني كه تجربه بيشتري نسبت به همسرانشان دارند اظهار مي دارند كه خانم به اين دليل كه خيلي خجالتي و مضطرب، است شب زفاف را خراب مي كند. چون شما همسر او هستيد، پس اين وظيفه شماست كه او را درك كرده و با ملاحظه و محتاطانه رفتار كنيد. اينگونه به قضيه نگاه كنيد: اين آسان ترين كار در دنيا نيست كه لباس هايتان را در بياوريد و با مردي كه خوب شايد كمي غريبه باشد يك رابطه جنسي آتشين داشته باشيد. او فقط در حال شناختن بهتر شماست. ادراك هاي ابتدايي او را به منزله نوعي عدم پذيرش نگذاريد. مربوط به شما نيست، مربوط به اوست و شما بايد كاملاً اين مطلب را درك كنيد و با او در مورد اين مطلب حرف بزنيد و كاري كنيد كه او احساس راحتي و آرامش پيدا كند. 

اين امر در مورد خانم ها هم صدق مي كند. اگر مي خواهيد همسرتان كاري انجام دهد و يا از انجام كاري دست بردارد به او بگوييد. انتظار نداشته باشيد كه او از روي حالت صورتتان بفهمد كه چه چيزي در ذهن داريد. اگر شما ياد نگيريد كه در تخت خواب به جاي خودتان صحبت كنيد، همسرتان تصور مي كند كه همه چيز خوب و روبه راه است. شايد اينطور نباشد! به همين دليل بايد او را بدون اينكه توهيني متوجهش باشد، آموزش دهيد. صميميت و رابطه جنسي در سايه ي رضايت و لذت معنا پيدا مي كنند. هر چقدر بيشتر با هم صحبت كنيد، رويهم رفته لذت بيشتري هم خواهيد برد. 

همه چيز به رابطه جنسي ختم نمي شود 

بسياري از زوج ها اظهار مي دارند كه شب اول با هم رابطه جنسي نداشته اند. خوب به هر حال اين مورد اصلاً بد نيست. خودتان را در نظر بگيريد كه ماهها براي اين روز برنامه ريزي كرده ايد و ترتيب كارهاي مختلف را داده ايد، و خودتان را براي بزرگترين روز زندگيتان آماده كرده ايد. سنت هاي بيشمار، صورتحساب هاي بيشماري را براي پرداخت كردن به شما تحميل مي كنند. به هر حال بسيري از افراد احساس خستگي شديدي مي كنند و فقط مي خواهند آرام بوده و در كنار هم باشند. 

مي توانيد از ساير انواع نزديكي ها، مانند:حرف زدن، لمس كردن، در آغوش گرفتن، بوسيدن، ماساژ دادن و در آغوش گرفتن استفاده كرده و لذت ببريد. به خاطر داشته باشيد كه لذات جنسي را مي توان از راههاي ديگر نيز نشان داد. 

به خصوص براي خانم ها، معاشقه فقط به رابطه جنسي ختم نمي شود. اگر احساس مي كنيد كه آمادگي انجام رابطه جنسي را نداريد، در آغوش گرفتن، بوسيدن و نوازش كردن هم مي توانند جايگزين هاي مناسبي براي آن باشند. بنابراين چه در شب عروسي با هم رابطه جنسي برقرار كرديد چه كار به اين مرحله ختم نشد، فقط بايد مطمئن شويد كه همديگر را محكم در آغوش گرفته و احساساتتان را به يكديگر انتقال مي دهيد. چند كار كوچك است كه مي توانيد انجام دهيد؛ 

به چشم هاي هم نگاه كنيد و بگوييد: “دوستت دارم” بهترين زمان براي اعتراف به اين موضوع كه شريكتان را دوست مي داريد، زماني است كه در صميميت كامل به سر ميبريد و يا در حين برقراري رابطه جنسي هستيد. اگر در اين لحظه بتوانيد با هم ارتباط برقرار كنيد، هر زمان ديگري هم مي توانيد! ارتباط چشمي صميمت را تشديد مي كند چراكه حاوي اين پيام است كه شما دو نفر براي هم اهميت قائل هستيد. 

هيچ گزينه صحيح و يا غلطي وجود ندارد 

رابطه جنسي چيزي نيست كه در شما استرس ايجاد كند. شايد كتاب هاي بيشماري در اين زمنيه نوشته شده باشند كه چگونه مي توانيد اين كار را انجام دهيد، اما همه چيز به ميزان صميميت دو طرف بستگي دارد. نگران نباشيد كه آنرا حتماً به شيوه صحيح انجام دهيد، براي شروع فقط اجازه دهيد كه همه چيز خيلي طبيعي آغاز گردد و حتم داشته باشيد كه از صميمت ايجاد شده لذت خواهيد برد. اگر بيشتر پيش رفتيد كه چه بهتر! 

اصلاً نگران نباشيد كه چرا همه چيز آنطور كه بايد پيش نرفت. شما براي تمرين كردن هزاران شب ديگر را نيز در اختيار داريد. شايد اكثر زوج ها شب اول ناشيانه نسبت به هم برخورد كنند چراكه گامي به سوي برداشتن كليه مرزهاست. به خودتان وقت بيشتري بدهيد تا باز هم يكديگر را بهتر درك كنيد و متوجه شويد كه دفعه آينده چگونه مي توايند آنرا بهتر انجام دهيد.


تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.